FAQ - pytanie i odpowiedzi
 

1. Co jest potrzebny by otworzyć pomoc w pliku pdf? 

Aby odczyt plików pdf był możliwy potrzebny jest specalny program na twoim komputerze, służący do odczytu pliku pdf. Aby odbyło się to bez błędów rekomendowany przez nas program to Adobe Reader lub PDF-XChange Viewer  Można go ściągnąć np stąd: https://get.adobe.com/pl/reader/


2. Jak pobrać  plik pdf? 

Odnośniki do plików są wysyłane na e-mail po zaksięgowaniu płatności. Szczegółowa instrukcja pobrania znajduje się na stronie http://pomocepdf.pl/jak-pobrac-plik-pdf-pm-23.html


3. Zapłaciłam/em przez płatność, lecz płatność nie została zaksięgowana w zamówieniu. co uniemożliwia pobranie pliku, co dalej? 

Aby płatność odbyła się prawidłowo nie należy zamykać okno przeglądarki przed otrzymaniem potwierdzenia przyjęcia płatności. Jeżeli tak się zdarzy, że wpłata zostanie pobrana z Państwa banku , a  status zamówienia nie zmieni się na ,,płatność przyjęta" - musimy to zrobić ręcznie.  W takim wypadku prosimy o wiadomość e-mail. 
 

4. Ile trwa zaksięgowanie płatności na koncie, kiedy otrzymam plik? 

Przy płatności elektronicznej zaksięgowanie płatności w większości przypadków następuje niezwłocznie. Przy przelewie tradycyjny trwa to zwykle 2-3 dni robocze. 

5. Czy wystawiacie faktury? 

Tak, dane do faktury należy umieścić w zakładce dane firmy/płatnika oraz zaznaczyć w dokumencie sprzedaży ,,faktura".  Dane do Faktury należy podawać zawsze przy zamówieniu, obecne przepisy prawne nie pozwalają na zmianę formy dowodu zakupu po realizacji zamówienia.
 

6. Potrzebuję pro-formę, czy jest możliwość pobrania? 

Tak, faktura pro-forma jest tworzona automatycznie po zatwierdzeniu zamówienia przez klienta i jest udostępniona do pobrania. 
Możemy także wygenerować ją ręcznie jeśli np. jest potrzebna dodatkowa rubryka ,,odbiorca". W takim przypadku prosimy o wiadomość e-mail. 


7. Na jakie konto wykonać przelew  ? 

Tradycyjny przelew należy dokonać na konto firmowe:

Pomoce edukacyjne Mały Geniusz Aleja Zielona 21  84-300 Mosty

Numer konta bankowego: 65 1050 1764 1000 0092 5963 6927

W tytule należy wpisać numer zamówienia z systemu 


8. Nie dostałam-em e-mail potwierdzającego zamówienie? 

Jeśli zamówienie zostało potwierdzone - opłacone, a brak jest jakiekolwiek informacji, naj prawdopodobną przyczyną jest podany zły adres e-mail przy zamówieniu. W takim przypadku prosimy o kontakt w celu dokonania zmiany adresu e-mail podanego w zamówieniu. Drugą przyczyną może być umiejscowienie wiadomości w folderze ,,Spam" w skrzynce pocztowej. 


9. Zamawiałam/em u Państwa pomoce w wersji pdf. Niestety nie mam, założonego konta. Gdzie mogę pobrać zamówiony plik? 

Odnośniki do plików są wysyłane na e-mail po zatwierdzeniu płatności. Można też utworzyć konto poprzez specjalny odnośnik, dzięki czemu będą one przechowywane na koncie w sklepie. 



10. Czy założenie konta/ rejestracja na stronie jest bezpłatna? 

Tak, sama rejestracja wiążąca się z założeniem konta jest bezpłatna, opłatę stanowi sam zakup pojedynczego pliku w wersji elektronicznej.



11. Jak się z wami skontaktować? 

Poprzez formularz ,,kontakt", bezpośrednio pisząc na adres e-mail sklep@pomocepdf.pl
lub telefon 730-168-535 od Pn-Pt 8:00 - 16:00
Produkt dodany do ulubionych

W celu poprawienia jakości usług korzystamy z plików cookies. Pozostając na stronie, wyrażasz zgodę na wykorzystanie tej technologii.