Koszyk Twój koszyk jest pusty ...
1 » FAQ2

FAQ

FAQ - pytanie i odpowiedzi
 

1. Co jest potrzebny by otworzyć pomoc w pliku pdf? 

Aby odczyt plików pdf był możliwy potrzebny jest specalny program na twoim komputerze, służący do odczytu pliku pdf. Aby odbyło się to bez błędów rekomendowany przez nas program to Adobe Reader 11 lub PDF-XChange Viewer  Można go ściągnąć np stąd: https://get.adobe.com/pl/reader/


2. Jak pobrać  plik pdf? 

Szczegółowa instrukcja pobrania znajduje się na stronie http://pomocepdf.pl/jak-pobrac-plik-pdf-pm-23.html


3. Zapłaciłam/em przez płatność ,,przelewy24" lecz płatność nie została zaksięgowana w zamówieniu. co uniemożliwia pobranie pliku, co dalej? 

Aby płatność odbyła się prawidłowo nie należy zamykać okno przeglądarki przed otrzymaniem potwierdzenia przyjęcia płatności. Jeżeli tak się zdarzy, że wpłata zostanie pobrana z Państwa banku , a  status zamówienia nie zmieni się na ,,płatność przyjęta" - musimy to zrobić ręcznie za sytem sprzedaży.  W takim wypadku prosimy o wiadomość e-mail. 
 

4. Ile trwa zaksięgowanie płatności na koncie, kiedy otrzymam plik? 

Przy płatności ,,przelewy24" zaksięgowanie zaksięgowanie płątności w większości przypadków następuje niezwłocznie. Szczegóły terminarza wpłat w danym banku znajdują się na stronie https://www.przelewy24.pl/dla-klientow/faq

Prze płatności przelewem tradycyjnym zaksięgowanie wpłaty trwa od 1 do 2 dni roboczych. 

 

5. Czy wystawiacie faktury VAT? 

Tak, dane do faktury należy umieśćić w zakładce dane firmy/płatnika oraz zaznaczyć w dokumencie sprzedaży ,,faktura" . 
 

6. Potrzebuję pro-formę, czy jest możliwość pobrania? 

Tak, faktura pro-forma jest tworzona automatycznie po zatwierdzeniu zamówienia przez klienta i jest udostępniona do pobrania. 
Możemy także wygenerować ją ręcznie jeśli np. jest potrzebna dodatkowa rubryka ,,odbiorca". W takim przypadku prosimy o wiadomość e-mail. 


7. Na jakie konto wykonać przelew  ? 

Tradycyjny przelew należy dokonać na konto firmowe:

Pomoce dydaktyczne i terapeutyczne Bystra Sowa s. c. Olimpijczyków 21 Lębork 84-300

Numer konta bankowego: 40 1090 1102 0000 0001 3389 4012

W tytule należy wpisać numer zamówienia z systemu 


8. Nie dostałam-em e-mail potwierdzającego zamówienie? 

Jeśli zamówienie zostało potwierdzone - opłacone, a brak jest jakiekolwiek informacji, najprawdoboną przyczyną jest podany zły adres e-mail przy zamówieniu. W takim przypadku prosimy o kontakt w celu dokonania zmiany adresu e-mail podanego w zamówieniu. Drugą przyczyną może być umiejscowienie wiadomości w folderze ,,Spam" w skrzynce pocztowej. 


9. Zamawiałam/em u Państwa pomoce w wersji pdf. Niestety nie mam, założonego konta. Gdzie mogę pobrać zamówiony plik? 

W naszym sklepie http://pomocepdf.pl/ nie ma możliwości złożenia zamówienia bez założenia konta. Najczęściej podstawowym błędem przy logowaniu jest wpisywanie złej domeny w przeglądrace  np. pomoceterapeutyczne.com zamiast pomocepdf.pl lub podanie błednego e-maila przy rejestracji. W przypadku zapomnianego hasła zawsze można użyć opcji dostępnej w panelu logowania ,,odzyskiwanie hasła".



10. Czy założenie konta/ rejestracja na stronie jest bezpłatna? 

Tak, sama rejestracja wiążąca się z założeniem konta jest bezpłatna, opłatę stanowi sam zakup pojedynczego pliku w wersji elektronicznej.



11. Jak się z wami skontaktować? 

Poprzez formularz ,,kontakt", bezpośrednio pisząc na adres e-mail sklep@pomocepdf.pl
lub telefon 730-168-535 od Pn-Pt 8:00 - 16:00

Przejdź do strony głównej
Oprogramowanie sklepu shopGold.pl